6.11.2008

s100000

yorgun, uykulu gecen bir gunun ardindan eve gidilmelidir. Kapi onunde ayakustu iki muhabbet, iki dedikse bir saatten fazla surmesi olagan, ardindan binilip arabaya dogru ev. Bekleyen yemekler yenip, elde ince belli televizyonda superlig, miss.
Fakat hep boyle mi oluyor?
Aheste aheste cikilan yolda super lux otesi bir mersedes tarafindan sikistirilip, sag serite suruklenmisizdir. hop host ne oluyor orada demeye kalmadan dortluleri ykip onumuzde durmaz mi. gittik yanina ne oluyor birader diyecez boyle gormusuz. acik cami? arapcaniz var mi diye sordu hemen, dedik yoktur ne olcak. ben kralin adamiyim akilli olun demez mi terbiyesizlik diz boyu. tartisma alevlendikce alevleniyor.
Baktim boyle olmayacak bende usenmedim actim cami. Dondu bana bakiyor zibidi, arapcan var mi dedi tekrar. Sustum, tarttim bi var desem bu nereye kdr uzar. Anladim ki cook uzar, vazgectim. Turkish gozum Turkish. Gozler faltasi oldu birden. ok my friend duyduk sonrasi bir lastik yakmaca bi pati atip uzaklasma ile tamamlanan kareorafi oldu.

Gunduz ugrastiklarimiz yetmiyor, gece de kralin adamlari cikti.

Hiç yorum yok: