23.10.2008

roportaj


Iste beklenen roportaj!!!!!

-iki ay dediniz, kisa bi ozet alabilir miyiz?
-hay hay efendim. oncelikle ozetin kisasi kisanin ozeti olmaz olmamali. illa olsun dersen, bak dedin demiyorum dersen,
-yok efendim ne mun..

-yasiyorum derim.

-...

- yeni yerler yeni kulturler kesfettim, "go now and never come back again" bi ulke burasi. is guzel simdi allahi var. butun yogun rutinligine ragmen bos beles isler yapmanin dayanilmaz hafifligi rahatlatiyor. bir haftada hadi 10 gun olsun guzel hatrina 20.000'e yakin kagit kullanmak tarifsiz bir duygu. 5000 musvette oluyor yirtiliyor desen kalir 15.000 sayfa eee bunun bide cikti alinmayan soft copy isleri kattin mi uffffff

-yazmakla bitmez mi efendim bu abartiyor olmayasaniz fln gibi bazen belkide

- hot!!! guzel kardesim elle mi yaziyoruz da bitmesin. 2 adet printer almisiz duracak halleri yok ki. gun olur gece 2-3 lere kdar calisirlar. basina adam koyduk sadece bu is icin lutfen. arada bana yemek ve cay getirmek icin ara vermesine izin veriyorum tabi.

-gunde onlarca bardk cay ictiginiz dusunulurse is yapamiyordur hahahha

-civimayacaksak musadenizle devam edelim!!
-pardon efendim, musade sizin buyrun lutfen.

-hayhay, isi bi kenara koyalim. disarida tuketim cilginligi icin yaratilmis bir dunya var. en populer bulusma yerleri alisveris merkezleri. bu sicakta acik mekanlar deniz kenarlari gecenin ilerleyen saatlerinde piknik ypmak ve yuruyus icin var sadece. piknik derken otoyolun kenarida cok guzel bi piknik yeri sayilir buranin yerlileri icin. eglence anlayislari igrenc.
-alisveris merkezleri demistiniz, biraz acabilir misiniz?
- yok yok, nerede nasil arayacaginiz bildikten sonra her tarza uygun alisveris merkezleri var. ucuzcu alisveris merkezlerinden super luks magazalari barindiranlarina kadar. tek ortak yonleri ise hepsininde luks icinde olmasi, jan janli dizaynlari.
-ne ararsan var derken?
- mesela zara aradin var, next aradin var, gucci var, armani var. bunlara ek en cakma kiyafet satani var. starbucks ara heryerde var. heryer derken alisveris merkezinin heryerin de demek istiyorum. orta olcekli bi tanede 4 adet starbuck gormek olagan. ne icsem diye dusunurken gezip karar verince oturuyorsunuz, mukemmel bi fikir.

- mall lardan cikmadiginiz izlenimine kapildim sanki?
- sporumuzu eksik etmiyoruz tabi. gez gez nereye kadar alisverisle aramiz yok degil tabi ama...
mesela gene gecen geziyos armani icin ozel uretim bir cep telefonu gordum markasini demiyom reklam olmasin. dokunmatik ekran kibar gorunum fln ugrasip yapmis samsung. hatunlar hasta oluyormus gorduklerinde diye duymustum tam aliyordum, ne hatunu dedim ya arabistandasin lutfen. satici anlamadi ama paketletmis oldugum icin almiyor olmamda pek hoslanmadi sanirsam arapca gevelendi durdu.
-ya pek hos pek guzel tam sizlik bir davranis efendim.
-eksik olmayasin gozum, neyse burasi 5 yildizli tatil koyu gibi aktivitenin bini bir para. 1984. duzenledigimiz villalar arasi pinpon turnuvalari en ragbet goren etkinlik. yanisira yuzme sampiyonalari ile kahvehane tadinda ligtv geceleri ve mangal partileri gozdelerimiz arasinda.

-turkiye dersek?

-sevgiler saygilar. bekleyin beni anacigim! -paradan hbr verseniz?
-para demisken, son eglencemiz dolarin gunluk kuru ustune bahis oynamak. tabi bu alanda da kendimizi gelistirdik. sadece 1.40 -1.50 derken simdi 1.674 alis ve 1.681 satis gibi 3 haneli iddalasiyoruz. yakin gelecekte dolar euro paritesinede girmek icin calismaliarimiz devam ediyor.
-para dedik ama?

-iki ayda %30 zam aldim boyle giderse cok durmam gelirim:)))

-zam derken nsil oluyor efendi iki ayda?

-salak misin evladin ha? Sam amca sagolsun diyorum.
-ahaha
-koseli sanirsam.
-kirici oluyorsunuz ama...
- bu guzel sohbet icin oncelikle kendime ve sonrada kendime tesekkur ediyorum. fotograf icin de ozellikle kendime tesekkur ederim. malzeme kaliteli cati fln demiyor nereye koysan yakisiyor masallah.

1 yorum:

avs dedi ki...

bilior musun arabistan deyip gecmemeli, tr'de ordaki gb olanaklar yok.. .blogspot.com erisime kapali.. binbir akrobasi ile takip ediorz artik :(