4.10.2008

tarak

garip bi icat su tarak. yuzlerce cesidi var. silindir gibi olanlar, kisa duz, yayvan koca kafalilar icin sanirim nasil bi yuzey kapliyorsa. uclari bile cok farkli. acaba hangisi? inceledim, baktim aslinda gozume hos gelen bi taneyi alcaktim. hepsi ayni gozukuyor ya hemde hepsi. Skldm gittim rastgele sectim.

Ama oldu mu der gibiydi yol boyunca, dustu koltuktan yuvarlandi saga sola cantami sIkIstIrdI durdu. Bu kadarla kalsa iyiydi sevinirdim. Bastirsam taramaya calisirken acitiyor, bastirmasam anlamsiz oksuyor saclari. isinamadik birbirimize bi turlu. Ben beceremiyorum desem, ne kadar zor olabilir ki? Alti ustu bi tarak, hem evde daha once cok once kullanmistim.

Sac uzatmak zaten zor bisi, offffff

2 yorum:

begüm dedi ki...

sakın!

doruk dedi ki...

:)
burasi da pek olumlu bakmiyor zaten papaz gibi gezmeme